wtorek, 21 listopada 2017
Zajmie stanowisko chief growth officera i wraz z Jakubem Bieńkowskim będzie odpowiadać za zarządzanie agencją.
Na świecie udział programmaticu wynosi 59 proc.
Oprócz TV komunikacja obejmuje także kina, outdoor oraz internet.
Agencja rozszerza profil działalności.
Rada nadzorcza odwołała Mirosława Bryka i Annę Mrowińską, założycieli firmy.
Film "Love is in the air" wystartował w telewizji oraz internecie
Marka Bakallandu zachęca do eksperymentowania z wypiekami dla bliskich.
Marka Maspeksu o standardach w żywieniu dzieci.
Agencja odpowiada za koncept i realizację eventu.
BestBuy oferuje zniżki już od początku listopada, a Target stawia na weekendy.
W ciągu pięciu lat czeski producent zamierza wypuścić pięć ich modeli.
Podczas konferencji w Atlancie Coca-Cola poinformowała o najnowszych osiągnięciach swoich technologów.