środa, 6 grudnia 2017
SW Research i ScreenLovers przebadali "kontrreklamowych".
Do firmy dołączyły Aleksandra Naborczyk i Katarzyna Konecka.
Wczoraj kurs akcji Polsatu zwyżkował.
Działania będą realizowane przez Pawła Mazurka, managing directora, oraz Szymona Szmigla, head of commercial sales.
Za produkcję spotów odpowiada Redworks.
Za realizację odpowiadają Prime Film Production i MEC Wavemaker.
Do kampanii zaproszono blogerów i influencerów. Wsparcie jest też obecne w mediach społecznościowych. Działania realizują 4Frame i Starcom.
Gwiazdor i mikołaj w kolejnej odsłonie kampanii.
Polacy korzystają z nich trzy razy częściej niż inni Europejczycy.
Należący do Onet-RASP serwis zwiększa funkcjonalność.
Regal to drugi co do wielkości operator kinowy w Stanach Zjednoczonych dysponujący 7315 ekranami w 561 obiektach.
Po spadku opłat za szerokopasmowy dostęp do internetu do ok. 5 dol. miesięcznie setki milionów użytkowników w Indiach logują się w sieci po raz pierwszy.