piątek, 5 stycznia 2018
Oferty można składać do 12 stycznia br.
Obecnie Skoda w Polsce nie współpracuje na stałe z żadną agencją PR.
Dyrektor generalny Egmont Creative Solutions żegna się z wydawnictwem.
Strategia rozwoju sieci zakłada otwieranie 40 nowych sklepów rocznie od 2020 r,
17-proc. dynamika była taka sama jak w roku 2016.
Bank inwestycyjny przeanalizował szanse i zagrożenia dla rynku reklamy w różnych obszarach w rozpoczynającym się roku.
Taką decyzję podjęła Rada Mediów Narodowych.
Friedmannowi pozostał pakiet wart nieco ponad pół miliona.
Abonent oglądał w trakcie przerwy świątecznej średnio dwa filmy dziennie.
Testy w styczniu.
"Shortlist - Relacje" będzie poświęcony budowaniu relacji biznesowych w branży komunikacji marketingowej.
Od tej pory za komunikację odpowiada DFusion.
Do wydawców Wirtualnej Polski dołącza Paweł Wiejas.
Za jego przygotowanie odpowiada agencja Koda Bots.
Za planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada Mindshare.
Nowy klient agencji.
W 2017 r. niemieckie drogerie po raz pierwszy w historii przekroczyły 9 mld euro obrotów.
Już w tej chwili internetowy gigant sprzedaje odzież o większej wartości niż sieci Walmart (25 mld dol.) i Macy's (22 mld dol.).
Na Wyspach Brytyjskich firma wprowadza na rynek nowy produkt i ogłasza loterię pieniężną.