piątek, 16 lutego 2018
Ale ci, którzy pozostali, kupowali więcej usług - dzięki temu przychody operatora wzrosły o ok. 2,2 proc.
New Age Media mają nowego international marketing managera.
Do tej pory prawa do marki należały do Johnson & Johnson.
Onet-RASP inwestuje w platformę dla milenialsów.
Klienta pozyskano w drodze rekomendacji.
W realizację projektu zaangażowały się pro bono agencje Grey Warszawa oraz Cohn & Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, dom mediowy MediaCom i platforma IndaHash.
Spoty reklamowe emitowane będą na antenach prawie 50 stacji.
W planach Grupy jest ekspansja ogólnopolska.
Historia, satyra i audycje dla dzieci mają wzmocnić ramówkę tracącej słuchaczy Trójki.
W centrum handlowym wystartowała Zaczytana Biblioteka.
Do 2020 r. firma zamierza też znacznie ograniczyć koszty strukturalne.
Wieden & Kennedy zapraszają do udziału w kampanii 258 młodych londyńczyków.
Marka do 2022 r. obiecuje, że zbilansuje, odchudzi posiłki, uprości je i będzie transparentna.