wtorek, 20 lutego 2018
To awans wewnętrzny w strukturze koncernu.
Warszawski oddział agencji będzie hubem firmy Lego w zakresie obsługi searchowej oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube.
Druga po Cyfrowym Polsacie platforma satelitarna ubiegły rok może zaliczyć do udanych.
Klienta pozyskano w wyniku bezpośrednich rozmów biznesowych.
Produkcją spotów TV zajęło się studio produkcyjne Ilmatic.
Firma z Wadowic finalizuje transakcje o łącznej wartości 500 mln zł.
Pięć nowych serwisów w ofercie.
Agencja zajmie się obsługą mediów społecznościowych marketera.
Kolejna marka z portfolio Bayera w JWT.
"Problemy operacyjne" DHL wymusiły czasowe zamknięcie 750 z 900 lokali KFC w Wielkiej Brytanii z powodu braku kurczaków.
Na 150-lecie marka francuskiej wody pitnej premium wraca do dobrych praktyk reklamowych.
Deputy chief executive Leo Burnett Group UK Sarah Baumann odchodzi po 16 latach pracy dla firmy.
W pogoni za nowymi pomysłami Mattel, Hasbro i mniejsze firmy podpatrują w mediach społecznościowych posty viralowe i memy.