środa, 21 lutego 2018
Umowy ramowe zostały podpisane na rok.
Agencja pracuje dla tego klienta od 2014 r.
Trzy osoby objęły stanowiska PR consultantów.
Założycielem Data Tribe jest Marek Tobota.
Spółka zaproponowała pracę kurierom upadłej konkurencyjnej firmy.
Maspex startuje z kampanią soków rodzinnych.
Tym razem promuje zdrową kuchnię.
Ruszyła czwarta edycja programu "Decydujesz, pomagamy".
Van Pur rozpisał przetarg po tym jak Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun podpisały umowę partnerską.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Agencja zajmie się obsługą mediów społecznościowych klienta.
Jest to największy jak do tej pory sukces kasowy filmu z głównymi rolami granymi przez czarnych aktorów.
Największy detalista na świecie chce temu zaradzić tnąc wydatki marketingowe na Jet.com i aktywniej przyciągając konsumentów na Walmart.com.
Firma oszacowała, że działania cyfrowe są mniej skuteczne pod względem działań wizerunkowych, niż wcześniej sądzono.