środa, 7 marca 2018
Nowa firma będzie działać pod nazwą Discovery. Już oficjalnie: Discovery zostaje właścicielem TVN.
Spółka Helios rozpoczyna działalność w nowym segmencie - inwestycja spółki wynosi ok. 10 mln zł.
Firma rozszerza standard oferowania kampanii.
"Elastyczną" ofertę będzie promować kampanią w mediach.
Obejmuje ona działania w TV, digitalu i social mediach.
Przedłuża się sprawa przejęcia udziałów Emperii przez Maxima Grupe.
Maspex wystartował z kampanią promocyjną marki Lubella Corn Flakes.
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kreacji oraz produkcja spotu, który ułatwi rozpoznawanie spółek Grupy PKP jako pracodawców godnych zaufania.
Przez ostatnie sześć lat klient pracował z domem mediowym MEC, obecnie Wavemaker. Wewnątrz Publicis Media powstaje międzynarodowy zespół Marriott One Media.
Cel miałby być osiągnięty do 2020 r.
Wzajemne zaufanie i poleganie na sobie - wyróżniki przyjaźni mają być również wyróżnikami aparatów Nokia.
Obecnie klienci odbierają samodzielnie w salonach sieci jedną trzecią zamówień składanych w internecie.
W czasie oscarowej nocy wystartowała nowa kampania międzynarodowej sieci hoteli.