poniedziałek, 12 marca 2018
Agencje z Dentsu otwierają ranking domów mediowych stworzony na podstawie budżetów wygranych i straconych w zeszłym roku.
Poprzednio związana była z Zenithem, wcześniej z MEC. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Omega Pharma, FoodCare, USP Zdrowie czy Biedronka.
Doświadczona marketerka wzmocni firmę, która chce walczyć o odzyskanie rynku.
Po dwóch latach telekom powraca do większej aktywności reklamowej.
Międzynarodowa kampania wystartuje w połowie marca.
Audytor zostanie wyodrębniony ze struktur Double Check.
Średnia wartość jednego zrealizowanego projektu wyniosła ponad 45 tys. zł.
Magazyny ukazują się na rynku od 10 lat.
Szczecińska spółka testuje koncept sklepu wędliniarskiego we współpracy z Lotosem i Columbus Cafe.
Seria obejmie portrety, reportaże, animacje oraz rozmowy - wszystko o współczesnych kobietach.
W ten sposób marka z portfolio Maspeksu promuje linię napojów.
Sieć brytyjskich sklepów opracowuje nową metodę promocji w social mediach - pracownicy jako partnerzy w biznesie będą personalizować kontent i udostępniać na swoich kontach.
Marka piwa startuje z wielokanałową kampanią autorstwa Abbot Mead Vickers BBDO.
Grey London niby o ciastkach, a całkiem serio o bliskości.