środa, 28 marca 2018
Marka jest oficjalnym partnerem FIFA.
Według A.S. Watson właśnie dzięki dobrym wynikom sieci w Polsce świetną dynamiką wzrostów chwalić się może cała dywizja "health & beauty" grupy w regionie.
Najlepszą marką został Nike.
Średnio zawody pucharowe gromadziły przed telewizorami 4,5 mln widzów.
Agencja zrealizuje kampanię digital oraz PR.
Wystartowała multibrandowa kampania producenta z Wadowic.
Pierwszym elementem kampanii promującej wystawę "Obcy w domu. Wokół Marca ‘68" jest spot zatytułowany "Złe słowa".
Firma mleczarska otwiera stronę z kulinariami.
Transakcja jest pierwszym ważnym strategicznym posunięciem nowych szefów obu spółek.
Grupa zapowiada wdrożenie platformy e-commerce i aplikacji mobilnej.
Na Wyspach marka stawia na nową koncepcję mody i wyposażenia domu.
W nowej komunikacja japońska ryba ma podkreślić wyjątkowość samochodu.