poniedziałek, 16 kwietnia 2018
Od 33 lat był CEO największej grupy reklamowej świata.
Według zapowiedzi Eti produkty tej firmy mają trafić na półki jeszcze w tym kwartale.
Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację projektów digitalowych oraz kampanii regionalnych. Drugim kluczowym partnerem marki w obszarze komunikacji marketingowej pozostaje Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która odpowiada za komunikację ATL.
Od listopada 2016 r. pełniła w firmie funkcję szefa e-commerce.
Projekt nominowany jest aż w pięciu kategoriach.
Pokazowy odcinek będzie gotowy już w maju br.
To druga stacja w ofercie brokerskiej biura.
Spot z udziałem ambasadorów wyreżyserowała Iwona Bielecka, a wyprodukowała Małgorzata Klima.
Większe bezpieczeństwo spłaty bank premiuje obniżką oprocentowania i prowizji.
Liderzy pozostają bez zmian.
Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human Ark: Agnieszka Dobrołowicz.
Działania prowadzone są pod hasłem "Kiedy chodzi o modę".
To nowy projekt edukacyjny nadawcy.
Firma Didi Chuxing jest obecnie wyceniana na 56 mld dol.
Koncern medialny kupił 20-procentowy pakiet akcji od francuskiej firmy usług finansowych Fimalac za 2,8 mld dol.
Wprawdzie marka startuje z działaniami w Wielkiej Brytanii, ale chce dotrzeć do rynków, gdzie cydr nie jest prawie w ogóle znany.