wtorek, 24 kwietnia 2018
To kolejne, po odejściu Sorrella, wyzwanie dla grupy WPP - Ford jest jednym z jej najważniejszych klientów.
Agencja zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: koncepcja kreatywna kampanii (waga: 50) oraz cena (50).
Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 20 tys. zł.
Celem działań prowadzonych przez najbliższe miesiące w Polsce i na kilku innych europejskich rynkach jest wzmocnienie wizerunku marki.
Umowa dotyczy trzech kolejnych lat i transmisji na wyłączność.
Do drugiego etapu postępowania przejdzie od pięciu do siedmiu firm.
W przetargu uczestniczyły trzy agencje.
Agencja wygrała przetarg na obsługę w social mediach.
Google zaoferuje reklamodawcom zupełnie nową odsłonę reklam wideo - bez konieczności dostępu do największego serwisu wideo w sieci.
Wartość rynkowa firmy może przekroczyć 25 mld dol.