wtorek, 22 maja 2018
Twórcy sieci przechodzą do rady nadzorczej.
MediaCom został Siecią Roku.
Bo "podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny".
Spółka Metrum CryoFlex wybrała agencję w drodze rekomendacji.
Marka Maspeksu przypomina o znaczeniu werbalnego dopingu.
Kampanię realizuje agencja John Pitcher.
W promocji akcji pomagają Y&R i Labstore, zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.
Reżyser kinowych hitów frekwencyjnych gotowy do podjęcia pracy nad kolejną odsłoną kontrowersyjnej produkcji.
Po 20 latach współpracy z WPP firma może zmienić partnera mediowego.
Michael O'Leary, szef irlandzkich linii lotniczych, ostrzega jednak, że następny rok będzie trudniejszy.
Wystartowała kampania stacji BBC związana z mundialem.
Od teraz zapach ciastoliny ma się kojarzyć z dzieciństwem i jedyną marką.