poniedziałek, 25 czerwca 2018
Obecnie budżet ten obsługuje Deloitte Digital.
Stowarzyszenie SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach komunikacji marketingowej.
Kampania edukacyjna "Greenpace: Do ostatniego drzewa" autorstwa agencji Ogilvy, zdobyła 10 kolejnych nagród na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. W sumie zgarnęła 13 lwów.
Apelacja od kary nałożonej przez UOKiK okazała się skuteczna.
Współpraca będzie odbywać na polu projektów chatbotowych.
Nowa technologia ma wspierać reklamodawców w zwiększaniu efektywności działań digitalmarketingowych.
Od strony technicznej wdrożeniem systemu zajmują się SIX Payment Services i OneLoop.
Kampanię zrealizowały agencje: Dobra Produkcja, Deloitte Digital, FCB Bridge2Fun, Film Produkcja, Havas Media i H+K Strategies.
Nowe misyjne przedsięwzięcie Polskiego Radia.
Zakończył się proces "wyboru" audytora mediowego.
Agencja odpowiada za strategię komunikacji i jej egzekucję, w tym działania digital oraz out of home.
Agencja zajmie się nową komunikacją marki Iwostin.
Sieć oferowała 3 mln rubli i darmowe Whoopery Rosjankom, które zajdą w ciążę z piłkarzami grającymi na mundialu.
W poniedziałek firma będzie się odwoływać od decyzji Transport for London z września br. uznającej, że nie może świadczyć usług w mieście.
Wewnętrzne dochodzenie w tej sprawie potwierdziło, że Brian Krzanich złamał firmowy kodeks postępowania.