środa, 11 lipca 2018
Dotychczas marka współpracowała z agencją Red8 Advertising.
Jacek Kurski twierdzi, że Nielsen zaniża wyniki oglądalności o 10 proc., a TVP przez to traci.
S4 Capital - tak ma się nazywać nowe przedsięwzięcie Martina Sorrella - zapłaci za holenderską firmę digitalową ok. 300 mln euro w gotówce i akcjach.
To o 21 mln zł mniej niż zaplanowane na ten rok.
Kurski zapowiedział, że br. TVP może zakończyć stratą ok. 100 mln zł.
W badaniu - "Global customer experience excellence" klienci ocenili 1400 marek.
Akcję konkursową wspiera kampania reklamowa, w której za kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, a za akcję z youtuberami DDOB.
Będzie odpowiadać za wdrożenie strategii działań komunikacyjnych produktów.
Kampanię przygotowały również Value Media i Change Serviceplan.
Za zakup powierzchni reklamowej odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith we współpracy z firmą Httpool Polska.
Do 2020 r. sieć chce zrezygnować całkowicie z plastikowych słomek.
Reżyserem zabawnego spotu jest Ringan Ledwidge.