wtorek, 17 lipca 2018
- W pierwszej połowie tego roku cztery duże stacje podniosły cenę płaconą za widza o 15 proc. - mówi Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora BR TVP.
W 2018 r. wydatki na ten segment reklamy wzrosną o 19 proc.
Sieć otworzyła 150. kawiarnię w Polsce. W planach kolejne otwarcia, nowe lokalizacje i formaty kawiarni.
Największą widownię zgromadził mecz Polska - Kolumbia. Spotkanie śledziło 13,6 mln widzów. Wpływy z reklam trzech mundialowych anten TVP wyniosły 232 mln zł.
Kampania obejmuje media oraz liczne eventy w miejscowościach wakacyjnych.
To platforma skierowana do właścicieli małych firm przygotowana we współpracy ze stowarzyszeniami Traffic Design i Miastodwa.
To 62. lokal tej marki w Polsce.
Działania prowadzone są na zlecenie P.P.H. Temar.
Spółdzielnia z Grajewa prowadzi działania wizerunkowe i zachęca do prowadzenia zdrowego trybu życia.
Według raportu IR Center ponad połowa konsumentów w wieku 55+ z uwagą śledzi etykiety.
Gigant napojowy ominął podatek od cukru.
Marka z portfolio Mars Wrigley Confectionery chce docierać ze swoimi produktami do szerszej grupy konsumentów - najchętniej młodszych.
Marc Pritchard przekonuje o konieczności zaprzestania dyskredytowania ze względu na wiek - również w reklamie.