czwartek, 19 lipca 2018
Globalny przetarg na kreację i zakup mediów wystartował w styczniu br.
Szczegółów nawiązania współpracy stacja nie podaje.
W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach zmianie ulegną również cenniki pakietów. Nowe cenniki będą obowiązywać od 3 września br.
Z McDonald's Polska jest związany od 27 lat.
Projekt zostanie poddany konsultacjom, a jego finalna wersja powinna powstać we wrześniu br.
Na nośnikach LED na terenach placówek przychodni wyświetlane będą filmy informacyjne.
Biuro reklamy wydawnictwa przygotowało specjalną ofertę w ramach akcji "Powrót do szkoły".
Platforma do odbioru telewizji online poszerza ofertę.
Umowa na obsługę marki Optima obowiązuje do końca br.
Zakres współpracy dotyczy obsługi graficznej.
Komisja Europejska nałożyła na firmę karę 4,34 mld euro (5 mld dol.) za nadużywanie dominującej pozycji Androida w smartfonach.
Wspólnie chcą pracować nad w pełni ekologicznymi, odnawialnymi kubkiem i słomką do napojów.
Liczba użytkowników serwisów streamingowych jest już większa niż abonentów płatnych kanałów telewizyjnych.
W lekkiej, zabawnej kampanii marketer udowadnia, że alkohol nie jest jedynym powodem popełniania gaf.