wtorek, 31 lipca 2018
W pierwszej piątce znalazły się również: Vizeum, MediaCom Warszawa i Havas Media.
Maciej Małecki business development directorem. Jakub Grzelak przechodzi z Carata na jego miejsce.
Awans w dziale research & analysis.
Agencja NuOrder odpowiada za nową identyfikację wizualną marki, a ChangeServiceplan i Value Media za komunikację.
Autorem kreacji jest agencja Gong.
O koncesję zabiegała także firma Clear Channel Polska.
Z Karty Dużej Rodziny korzysta 1,9 mln obywateli.
Food Care wykupił ogłoszenie w "New York Times", żeby przedstawić powstanie warszawskie.
Najniższą cenę brutto proponuje TVN Media, najwyższą - ClickAd Interactive.
Zastąpi byłą prezes i CEO Nancy Dubuc, która w marcu br. odeszła do Vice Media.
Przychody reklamowe za II kwartał wzrosły o 132 proc. rok do roku.
Niemiecka sieć dyskontowa wybuduje 3 tys. budynków - domów i szkół.