poniedziałek, 20 sierpnia 2018
Pozycja domu mediowego zależna jest od raportowanego przychodu w KRS.
Wcześniej pracowały w strukturach JWT Lemon Sky.
Dotychczas współpracował z TVN24.
Po transakcji na rynku nadal obecne będą obie marki.
W II kwartale br. przychody grupy wzrosły o 24 proc. r./r., a zamiast straty jest zysk.
Działania obejmują głównie digital, PR i outdoor.
Autorem kampanii jest agencja 2012.
Działania realizują: Ogilvy, Neon Shake i MullenLowe MediaHub.
Powierzył jej obsługę marek Carex i Original Source w zakresie social mediów.
Produkty mięsne Disney Kitchen adresowane są do dzieci.
Film ma dotrzeć do mieszkańców USA i Europy Zachodniej.
Za kreację i obsługę akcji odpowiada agencja Advalue.
Działania komunikacyjne obejmą digital.
Stacja Eurozetu i pismo Marquard Media Polska ogłaszają wspólny projekt.
Kolejny, 14. otwarto w Krakowie.
Budżet kampanii wynosi ponad 12 mln zł.
Agencja i dom mediowy zaczną od kampanii wizerunkowej związanej z rebrandingiem.
Jazz FM to wiodąca brytyjska stacja komercyjna.