
czwartek, 23 sierpnia 2018
Top News
-
Robert Sosnowski będzie stopniowo przekazywał większość obowiązków menedżerskich swojej siostrze.
-
Rozpoczyna się pierwsza faza rebrandingu.
-
Kraj
-
Będzie odpowiedzialna za wszystkie działania komunikacyjne, w tym m.in. PR firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
-
Przez osiem lat był związany z MullenLowe MediaHub.
-
Sąd Okręgowy w Legnicy postanowił, że producent ma zapłacić 60 tys. zł i przeprosić za łamiącą obyczaje reklamę. To pierwszy tego typu wyrok w Polsce.
-
Ani zmieniać platformy komunikacji reklamowej. Uważa, że obecna wciąż sprawdza się dobrze.
-
Grupa finalizuje przejęcie właściciela portalu popkulturowego.
-
Zmiana ma być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na reklamę kontekstową.
-
Agencja odpowiada głównie za działania efektywnościowe.
-
Marka odzieży z portfolio LPP wprowadziła na rynek kolekcję inspirowaną książką J. Rowling i wspiera launch kampanią.
-
W sieci Biedronka startuje kolejna akcja kolekcjonerska.
-
Firma ogłosiła rozpoczęcie programu "Szansa dla młodzieży", którego celem jest wsparcie 2 mln młodych osób, które wkraczają na rynek pracy.
-
W porównaniu z analogicznym okresem minionego roku nastąpił wzrost obrotów - blisko o 15 proc.
-
Kampania realizowana w social mediach i VoD jest adresowana do młodych.
-
Wystawa prawdopodobnie trafi też do Polski.
-
Partnerem projektu Pufa dla Malucha jest marka Akuku z portfolio Coliana.
-
Sieć stawia na ekspozycję informacji o promocjach i ułatwienie nawigacji konsumentom.
-
W sprzedaży w 2019 r.
Przetargi
-
Współpraca ma charakter międzynarodowy.
Zagranica
-
Mondelēz International, spółka matka Nabisco, zmieniła opakowanie marki o 115-letniej historii.
-
Po długich poszukiwaniach firma wybrała - z myślą o przyszłym IPO - osobę z dużym doświadczeniem na rynkach kapitałowych.
-
Marka próbuje walczyć ze spadkami sprzedaży w branży.
-
Ze względu na przyzwyczajenia kierowców elektryczna rewolucja to będzie raczej ewolucja.