poniedziałek, 27 sierpnia 2018
Podsumowanie dotyczy okresu od lipca 2017 r. do czerwca 2018 r. włącznie.
Sieć obuwnicza nadrabia finansowe straty - sprzedaż po pierwszym półroczu przekroczyła 2 mld zł.
Wsparcie reklamowe zapewnia agencja K2, dom mediowy The & Partnership i agencja MultiAN.
Sprzedaż detaliczna w lipcu br. była wyższa niż przed rokiem o 7,1 proc. (wobec wzrostu o 6,8 proc. w lipcu ub.r), ale trend ten nie dotyczył żywności, napojów i wyrobów tytoniowych - podał GUS.
Agencja z Łodzi kontynuuje dotychczasowe działania i poszerza je o obsługę marki Delecta.
Szczegóły konkursu nie są znane.
Organizacja chce promować usługi prozdrowotne.
Budżet wygrany w drodze przetargu.
Działania komunikacyjne prowadzić będzie w kraju i Wielkiej Brytanii.
Były globalny dyrektor marketingu HP zmienia pracodawcę - jego zadaniem będzie dbałość o różnorodność w marketingu.
Podobne sklepy działają już w innych europejskich krajach.
Marka z okazji Woman's Equality Day przygotowała niestandardową kampanię, w której podkreśla znaczenie pracy kobiet na farmach.