wtorek, 4 września 2018
Globalny dostawca usług marketingowych i poligraficznych kupuje agencję full service. Warunków finansowych przejęcia nie ujawniono.
Zlecenie traci Deloitte Digital.
W strukturze biura reklamy "Gazety Wyborczej" w Warszawie powstał nowy dział rozwoju produktu z Dorotą Adamczyk-Mroczek na czele.
Zarząd Ringier Axel Springer Polska przyjął rezygnację redaktora naczelnego dziennika.
Założycielkami agencji są Monika Anna Kern i Agnieszka Oleszczyk.
Będzie komentatorem najważniejszych rozgrywek piłkarskich.
Katarzyna Zielonka, Mateusz Górecki i Karolina Eljaszak zajmą kluczowe stanowiska w nowej strukturze.
Wystartowała nowa kampania telewizyjna.
Agencja będzie realizować zadania biura prasowego grupy.
Marka podjęła współpracę marketingową z producentem biżuterii, firmą Yes.
Marka z portfolio firmy Colian wprowadza do sprzedaży w sieci Cinema City wariant wafelków Grześki Tyci niedostępny w innych punktach sprzedaży.
Dziennikarz muzyczny Piotr Kędzierski zmienia stację.
Jego teksty będą publikowane w każdy poniedziałek.
Agencja prowadzi biuro prasowe konkursu.
Klienta traci Vizeum.
Agencje będą pracować dla Born2Be, Renee oraz Multu.
Agencja zajmie się obsługą kreatywną marki, w tym kreacją globalnych działań digital.
Kristen O’Hara pokieruje sprzedażą reklam Snapchata na rynku amerykańskim. Będzie podlegać szefowi strategii firmy Imranowi Khanowi.
Zakres obowiązków obejmuje strategię i zakup mediów dla marek Tmall World, Alibaba Cloud, Dingtalk, Lazada i Taobao International.
Na potrzeby promocji podczas Fashion Week marka zaadaptowała jedną z nowojorskich kamienic, żeby stworzyć niecodzienny hotel.
Sieć uruchomi w br. 50 lokali pilotażowych w Stanach Zjednoczonych nastawionych na zamówienia za pomocą cyfrowych kiosków i aplikacji mobilnej.