poniedziałek, 24 września 2018
Przez ostatnie 7 lat reklamą Intermarche zajmowała się agencja Opus B.
To dzięki wynikom działu digital signage i usługom agencji reklamowej główny biznes telewizyjny wypada bowiem słabiej.
Zarządza kilkuosobowym zespołem i prowadzi działania new business.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL.
"Na piątkę", czyli oprocentowanie 5 proc.
Operator oferuje telefony na raty.
Częścią kampanii jest konkurs, w którym do wygrania są bilety dla dwóch osób.
Operator reklamuje ofertę konwergentną w atrakcyjnych cenach.
Dzięki pracy dla T-Mobile, Lotosu, Born2be oraz Showmaksa w ciągu sześciu miesięcy agencja uzyskała 5,45 mln zł wpływów.
Agencja odpowiada także za wizerunek Ady Fijał, Michała Szulca i Matteo Brunetti.
Budżet zamówienia to ponad 330 tys. zł brutto.
W przeszłości specjalnie wydelegowani pracownicy Facebooka zajmowali się projektowaniem politycznych kampanii reklamowych w tym medium.