czwartek, 18 października 2018
Najwięcej nominacji - cztery - otrzymała agencja 180heartbeats+Jung v. Matt.
W perspektywie prac nad nowym projektem badawczym dotyczącym konsumpcji mediów KBR wyraził gotowość wsparcia KRRiT w opracowaniu metodyki badawczej, mogącej stać się alternatywą dla badania Radio Track.
Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały na stanowiska account directorów w agencji Publicis.
Autorem działań jest Communication Unlimited i Selfish 3.
Szefem projektu jest Beata Biel.
Firma ogłosiła długofalową współpracę ze spółką Loop i zapowiada produkcję opakowań PET Loop pozyskiwanych w 100 proc. z recyclingu.
Wśród nominowanych znalazły się trzy kampanie zgłoszone przez polskie agencje.
Aktywacja potrwa sześć tygodni.
Media zaplanował i kupił Havas Media.
Podczas weekendu otwarcia zarobił 1,32 mln dol.
Laureata poznamy 14 listopada.
Zespołem pokieruje Konstantin Popovic jako chief executive.
Resort przeprowadzi kampanię w telewizji i radiu.
Działania dotyczą social mediów.
W III kwartale roku przybyło ich 6,96 mln.
Będzie pracował bezpośrednio z Charliem Wilsonem i Julesem Chalkleyem.
Sieć opracowała we współpracy z naukowcami skład kanapki, który powoduje koszmary senne.
W piśmie skierowanym do sądu w Kalifornii twierdzą, że Facebook wiedział o problemach z pomiarem widowni reklam wideo na ponad rok przed ujawnieniem sprawy w 2016 r.
Marka tworzy stół, który podczas lunchu w szkole ma pomagać młodzieży w integracji i zniwelować agresywne zachowania.