środa, 24 października 2018
Marek Zaborowski pracował w Playu 10 lat.
Działania adresowane specjalnie do milenialsów przygotowały agencje Isobar Polska, OMD, DDB & Tribal oraz Studio Filmowe Oto.
Regularnie korzysta z niego 77,5 proc. Polaków.
Nowy podmiot oferuje usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej.
Film, podobnie jak pierwsza faza kampanii przygotowanej na rynki CEE, jest utrzymany w formie listu od AI do ludzkości.
Będzie ono również dostępne na naszym rynku.
Mieliśmy 18 nominacji.
Agencja zajmie się serwisem contentmarketingowym oraz działaniami w mediach społecznościowych.
Za strategię, kreację i produkcję kampanii oraz materiały wsparcia sprzedaży odpowiada agencja Asap & Asap Communication.
Colian cieszy się z rosnącego popytu.
Najpierw chce zakończyć negocjacje z dwoma inwestorami, którzy mieliby przejąć kolejne lokalizacje po sklepach Piotra i Pawła. Sieć chce się pozbyć jeszcze niemal 40 sklepów.
Serwis wprowadza nowe formaty, w tym wideo wywiady w porannym paśmie "Dzień na żywo".
Nieoficjalnie mówi się, że międzynarodowy przetarg jest na zaawansowanym etapie.
Rezygnacja następuje w miesiąc po ujawnieniu przez "Wall Street Journal" stawianych mu zarzutów o molestowanie pracowniczek.