
piątek, 26 października 2018
Top News
-
Do domów mediów trafiło wstępne zaproszenie.
-
Wartość rynkowa grupy to obecnie 11,5 mld funtów - mniej niż połowa tego, na ile była wyceniana w marcu 2017 r. (24 mld funtów).
Kraj
-
Dotychczas pełnił rolę szefa redakcji i komentatora.
-
Odpowiada za zarządzanie Gazeta.pl, wynik finansowy oraz biznesowy rozwój portalu.
-
Przez ostatnie 18 lat był związany z TVN Media.
-
Kanały YouTube twórców współpracujących z Gameset zostaną zrzeszone w TalentMedia i staną się częścią oferty sieci.
-
Rośnie baza klientów komórkowych i internetu światłowodowego, a z nią zyski.
-
Poprzez Play Next użytkownicy mogą zamówić numer i załatwić całą obsługę oraz płatności.
-
Specjalna aplikacja monitoruje i ułatwia zarządzanie procesem przekazywania nadwyżek żywności.
-
Współpraca pomiędzy firmami obejmuje stworzenie strategii i koncepcji kreatywnej działań.
-
W spocie reklamowym występuje Michalina Grzesiak, autorka bloga "Krystyno, nie denerwuj matki", wraz z mężem i dziećmi.
-
Agencja reklamowa Upside przygotowała projekt strony internetowej producenta wody Jurajska, która wzmacnia wizerunek produktu i podkreśla zmiany w komunikacji marki.
-
Kreacje zostały przygotowane przez Papaya Films i zespół Sizeer.
-
Wspólną ofertę cyfrową promuje kampania pod hasłem "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja" prowadzona w serwisach Agory oraz mediach społecznościowych.
-
To pierwsze polskie medium, które uruchomiło swoją usługę na platformie dla młodych.
Przetargi
-
Postępowanie dotyczy przygotowania spotów reklamowych z udziałem reprezentacji Polski w piłce siatkowej.
-
Agencja przeprowadzi działania promujące ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne.
Zagranica
-
Chce konkurować z rywalem niższymi cenami kaw na bazie espresso.
-
Nowi bohaterowie - Margaret i Mabel - mają unowocześnić markę w kampanii za 5 mln funtów.
-
Tesco ogłosiło wprowadzenie na rynek nowej gamy kobiecych produktów higienicznych, które są organiczne lub wielokrotnego użytku.