poniedziałek, 26 listopada 2018
Opuszcza firmę po niespełna dwóch latach.
Klient Starcomu jest w trakcie przetargu.
Wystartowały wielokanałowe działania promocyjne Coca-Coli we współpracy z artystami - powstała też seria audycji realizowanych we współpracy z kanałem TVN.
Wcześniej pracował w takich agencjach jak Grupa Białko, Starcom, K2 Internet i BBDO Warszawa.
Kampania przygotowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego została zwycięzcą tegorocznego konkursu kreatywnej reklamy radiowej. Nagrodę wręczono podczas gali konkursu Kreatura.
Agencja przygotowała kampanię z udziałem Marcina Prokopa.
Do przetargu zgłosiło się pięć agencji.
To szacunki firmy Adobe, która analizuje dane z 80 największych e-sklepów w Stanach Zjednoczonych.
Kampania utrzymana w stylu estetyki lat 90.
Agencja wpadła na pomysł, jak szokującymi działaniami w restauracjach uświadomić konsumentom zagrożenie płynące z zanieczyszczenia wód plastikiem.