poniedziałek, 3 grudnia 2018
Nowa osoba tymczasowo na czele marketingu firmy, po odejściu Filipa Fiedorowa.
Po roku zarządzania działem kreacji odchodzi z agencji.
Oznacza to kontynuację współpracy trwającej nieprzerwanie od 15 lat.
Będzie jednak musiała bronić jednego z kluczowych budżetów.
Dodatkowe wynagrodzenie dla zarządzającego agencją reklamową FCB Bridge2Fun za 2 lata pracy.
Znów siłą napędową grupy okazała się reklama digital signage oraz full service.
Kampanię przygotowała agencja PZL.
Klient K2 jest w trakcie przetargu.
Agencja nawiązała współpracę w ramach przeglądu ofert.
Paul Polman odchodzi, jego miejsce zajmuje Alan Jope.
W rolach głównych występują sami zestresowani: spalony piernik, wymiotujący Mikołaj, spalona choinka i rozerwany miś.
Szwajcarski producent czekolady we współpracy z holenderskim podmiotem wprowadza na rynek "etyczną" czekoladę.