poniedziałek, 17 grudnia 2018
Wymagane jest wadium w wysokości 70 tys. zł.
Zakres: pełna obsługa ATL, BTL i digital. Termin składania ofert: 31 stycznia 2019 r. Wadium: 5 tys. zł.
Bartosz Barański i Waldemar Kruk pokierują spółką.
Wśród tak zakończonych konkursów w 2018 r. znalazły się m.in. te zorganizowane przez Play (MediaCom Warszawa), ING Bank Śląski (MullenLowe MediaHub) czy mBank (Mindshare).
Będzie odpowiadać za szeroko pojęty rozwój biznesu, m.in. za opracowanie i optymalizację strategii wzrostu dla wybranych linii produktów oraz za marketing.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Akcja prowadzona jest w ramach kampanii "Senior znaczy szacunek".
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Klienta traci UM.
Nowojorska firma Adaptly pomaga marketerom kupować targetowane reklamy na takich platformach online jak Amazon, Google i Facebook.
To dwie z najlepiej sprzedających się tras koncertowych w Stanach Zjednoczonych w 2018 r.