wtorek, 18 grudnia 2018
Marketer kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją.
W porównaniu z zestawieniem sprzed roku agencja z Publicis Media zamieniła się miejscami z MediaCom Warszawa.
Najczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN24 i Polsat Sport.
Podzielą się budżetem przez dwa lata.
Grupa wprowadza podział na cztery jednostki biznesowe oraz stanowisko dyrektora public relations.
Zastąpią Michała Sadowskiego.
Wartość transakcji wyniosła 2,7 mln zł.
Koncern energetyczny po raz kolejny wydłuża termin składania ofert w przetargu na obsługę reklamową.
Przewidziano m.in. spektakularne reklamy OOH w centrum Londynu.
Usługa będzie świadczona wybranym reklamodawcom na rynku północnoamerykańskim.