poniedziałek, 7 stycznia 2019
Oferuje dwuletnią umowę.
Wcześniej współtworzył telewizję Trwam, zarządzał między innymi Teleexpressem i Telewizyjną Agencją Informacyjną w TVP.
Prezesem spółki pozostanie Andrzej Budzik.
Za kreację odpowiada GPD.
W 2018 r. sieć powiększyła się o 202 placówki, zwiększając dynamikę rozwoju o prawie 40 proc.
Według wstępnych danych Głównego Urzędu Statystycznego ceny towarów i usług w 2018 r. wzrosły o 1,6 proc. Jeszcze w listopadzie Narodowy Bank Polski spodziewał się wzrostu o 1,8 proc..
Umowa została zatwierdzona przez organy regulacyjne w Unii Europejskiej i Chinach.
Po nieobecności w 2018 roku niemiecka marka motoryzacyjna będzie znów promować się podczas tegorocznych rozgrywek.
Tygodnik chce dotrzeć do nowych odbiorców w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
Grupa sfinalizowała przejęcie domu mody Versace.