
wtorek, 8 stycznia 2019
Top News
-
Trwa przetarg na planowanie i zakup mediów.
-
Jego następcą na stanowisku szefa regionu będzie Timothy Manuel, którzy przechodzi do Renault z Toyoty.
-
Obejmuje stanowisko new business & communication directora.
Kraj
-
Do jej obowiązków należy prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej skierowanej do wszystkich grup interesariuszy.
-
Wcześniej pracowała w Kalicińscy.com.
-
Będzie odpowiedzialny za wszystkie marki sportowe wydawnictwa, m.in. Onet Sport, Przegląd Sportowy oraz serwis Przegladsportowy.pl.
-
Do działu dołączył też Artur Szambelan, obejmując stanowisko support managera.
-
Kampania potrwa cały sezon grzewczy.
-
W Wirtualnej Polsce ma rozmawiać z politykami, aktywistami i ludźmi sztuki.
-
Firma pożyczkowa przypomina hit z lat 90.
-
Agencja wygrała konkurs na produkcję i dystrybucję dwumiesięcznika "Zawód: Architekt" oraz obsługę serwisu Zawod-architekt.pl.
-
Za planowanie i zakup mediów odpowiada OMD.
-
Wystartowała kampania pierwszego w Warszawie multipleksu sieci, który ruszyć ma w pierwszym kwartale br. w Blue City.
-
Przygotowała cykl artykułów, akcje dla czytelników i aukcje na rzecz WOŚP.
-
Przy kampanii pracują Opus B, Starcom i 38PR & Content Communication.
Zagranica
-
Zastąpił Vittorio Bonoriego, który został CEO Publicis Groupe we Włoszech.
-
To inicjatywa Marca Pritcharda, chief brand officera Procter & Gamble.
-
Firma specjalizuje się w reklamie w telewizji hybrydowej (connected TV).
-
Popularność horroru z Sandrą Bullock w roli głównej dowodzi, że filmy na Netfliksie mogą zdobyć wielką widownię bez wsparcia sukcesu frekwencyjnego w kinach.