czwartek, 17 stycznia 2019
Budżet: 10 mln zł.
Obecnie EA współpracuje z domem mediowym Starcom (Publicis Media), który weźmie udział w procesie.
Razem pracują od 19 lat.
Pierwszymi firmami, z którymi można porozmawiać za pośrednictwem polskiego Asystenta, są Play oraz eSky.
K2Bots.AI jest jedną z pierwszych firm w Polsce oferującą tworzenie aplikacji (tzw. Actions) na polskojęzycznego Asystenta Google.
Agencja ma opracować i poprowadzić długofalową strategię komunikacji komisji, zaczynając od działań związanych z obchodzonym w tym roku 60-leciem istnienia Programu Fulbrighta w Polsce.
Operator komórkowy reklamuje ofertę "na kartę".
Operator reklamuje rozrywkę w pakiecie Orange Love.
Integracja ma oznaczać wzrost efektywności przygotowywania i realizacji kampanii z wykorzystaniem danych Netsprint Audience.
Dr Oetker wystartował z nową komunikacją swojej flagowej marki.
Ring Publishing ma być narzędziem jednocześnie redakcyjnym i biznesowym dla małych i średnich firm.
Agencja zajmie się kanałami społecznościowymi, SEO i SEM.
Budżet powierzono agencji nFinity.pl.
Irlandzki Supermac może rozwijać się w Europie.
Serwis streamingowy przenosi na abonentów część kosztów produkcji i zakupu treści.
W Stanach Zjednoczonych reklama Gillette pod hasłem "thebestmancanbe", nawiązująca do ruchu #metoo wywołała gorącą dyskusję.
Firmy opracowały rozwiązanie pozwalające pięciokrotnie zredukować zużycie wody przy spłukiwaniu głowy, a L'Oréal zmienia formułę szamponów.