poniedziałek, 28 stycznia 2019
Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zintegrowanym zespołem social media & digital oraz za współkształtowanie z działami kreacji i strategii komunikacji w tych obszarach.
Red8 Events, Posterscope, Unlimited i zespół mediowy Dentsu Aegis Network łączą się i tworzą nową strukturę.
Operator komórkowy zmienia agencję kreatywną.
Właściciel sieci radiowych Złote Przeboje i Rock Radio chce przeprowadzić transakcję wspólnie ze spółką SFS Ventures.
W kolejnych trzech latach Facebook zainwestuje 300 mln dol. w programy informacyjne, współpracę z partnerami i tworzenie treści.
Agencja odpowiadać też będzie za strategię komunikacji klubu w 2019 r.
Agencja połączyła dwa pierwotnie oddzielne serwisy internetowe: konsumencki i korporacyjny.
Konkurs prowadzi agencja Avanti.
Oferty można składać do 11 lutego br.
Agencje będą realizować kampanie w Ameryce Północnej, Europie i Kanadzie.
Agencja opracuje nową koncepcję marketów.
Z badania Video Advertising Bureau (VAB) wynika, że oglądają jej nie mniej niż przeciętny telewidz.
Współpraca rozpoczyna się w krajach europejskich.