środa, 6 lutego 2019
Zakończył się przegląd ofert.
Netflix zanotował najwyższy wzrost użytkowników rok do roku: +16 pkt proc., z 5 proc. do 21 proc.
Wody mineralne staną się trzecim strategicznym segmentem działalności Grupy Hortex.
Prawie połowa Polaków uważa, że zakaz handlu w niedziele powinien być zniesiony.
Spot reżyserował Aliaksandr Sasha Kanavalau, a produkcję i postropodukcję przygotowały studia: Film Fiction, Orka oraz Cafe Ole.
Wśród osób tworzących treści, najczęściej produkują materiały użytkownicy w wieku 13-15 lat.
Olbas Oil będzie teraz wspierany komunikacyjnie.
To trzeci najwyższy wynik w historii po latach 2017 i 2018. Największym reklamodawcą był w br. Anheuser-Busch InBev (59 mln dol.).
Viacom uruchamia pierwszą na świecie mobilną aplikację streamingową z pełnym dostępem do treści w modelu SVoD.