
czwartek, 14 lutego 2019
Top News
-
Obejmie stanowisko head of integrated communication.
-
Od 2016 r. pełnił funkcję head of Mobext w Havas Media Group.
-
Obecnie jest to klient Blueway Com.
-
Wzrost o 4,9 proc. w stosunku do 2017 r.
Kraj
-
Wcześniej zarządzał działami digital production oraz obsługi klienta, prowadzącym działania z obszaru digital.
-
Nowy dział powstał z połączenia zespołów PR i komunikacji wewnętrznej.
-
Ostatnio pracowała w Aliganza Fashion Agency.
-
Seniorski team kreatywny dołącza do agencji.
-
Program dostępny jest na platformie zakupowej i e-commerce TV Okazje.
-
Zysk netto drugiego największego producenta piwa w kraju wzrósł w ub.r. o 25 proc.
-
Największy reklamodawca w branży jeszcze zwiększył swoje nakłady.
-
Dom produkcyjny startuje z autorskim programem edukacyjnym.
-
Mniejszą słuchalność miało także Radio Maryja.
-
Ambra nadal będzie zaopatrywać w wino pokłady samolotów oraz strefy business lounge na warszawskim lotnisku.
-
Spółka spodziewa się, że przyczyni się ona do znaczącego wzrostu obrotów. Szykuje też rebranding.
-
Agencja wprowadza na rynek sos sojowy pod brandem Maggi.
-
Nową ofertę cyfrową "Gazety Wyborczej" promuje kampania prowadzona w serwisach Wyborcza.pl, w mediach społecznościowych i na łamach dziennika
-
Do swojego jubileuszowego numeru "Vogue" dołącza notes lub torbę.
Przetargi
-
Agencja zajmie się realizacją komunikacji strategicznej i prowadzeniem biura prasowego klienta.
Zagranica
-
W ostatnim kwartale ub.r. wzrost wyniósł 13,3 proc.
-
Przychody grupy w ujęciu rok do roku spadły wprawdzie o 2,2 proc., ale wzrost organiczny wyniósł 3,2 proc.
-
-
Lalki pojawią się w czerwcu w nowej linii Fashionistas, która ma pokazać dzieciom bardziej różnorodne oblicza piękna.