piątek, 22 lutego 2019
Oznacza to niemal dwukrotny wzrost względem roku 2017.
W 2018 r. liczba obsługiwanych przez Kolportera punktów w małych miejscowościach wzrosła o ponad 40 proc.
Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem oferty dostępnych formatów.
Punkty sprzedaży Qarson pojawią się w 8 miastach Polski.
Agencja ma m.in. kreować wizerunek Michała Zawadki, nagłaśniać premiery wydawnicze.
Po stronie agencji obsługą Inovo zajmuje się Marta Zalewska z zespołu corporate practice.
Za kampanię produktu odpowiada agencja Duda Polska i dom mediowy Wavemaker.
Nowość będzie wsparta kampanią reklamową.
Współpraca z agencjami należącymi do Dentsu została poprzedzona przetargiem.
Agencja wygrała konkurs ofert.
Według eMarketera w 2023 r. na digital pójdą już dwie trzecie wydatków reklamowych na rynku amerykańskim.
Prawdopodobnie przesunięcie obsługi tej marki do TBWA\Chiat\Day odbyło się bez formalnego przetargu.
W 2018 r. budżet marketingowy koncernu wzrósł o 150 mln dol., do ponad 1,5 mld.
Koncern szuka w ten sposób nowych konsumentów swoich napojów.
Zenith Global wróży mu ekspresową i masową ekspansję.