poniedziałek, 11 marca 2019
W 2018 r. najlepiej wypadły kina, najgorzej segment poligraficzny, który czeka w związku z tym poważna restrukturyzacja. Dobrą przyszłość Grupa widzi przed spółkami AMS i Yieldbird.
Przez brak zgody UOKiK-u.
Nadzoruje obsługę kluczowych klientów.
Ostatnio był szefem Informacyjnej Agencji Radiowej.
Dirka Aarts rozpoczął ją wykładem dla studentów Wydziału Politologii i Stosunków Międzynarodowych.
Kampanie zrealizowały: GPD Agency i One House.
Rusza kampania pod hasłem "Autyzm. Wystarczy zrozumieć".
Procedura przetargowa ma charakter otwarty.
Rozpoczyna się międzynarodowy przegląd agencji kreatywnych.
Nowojorska sieć telewizyjna transmitująca mecze Yankees jest uważana za najcenniejszy z 22 regionalnych kanałów sportowych, które Disney musi sprzedać w związku z przejęciem innych aktywów 21st Century Fox.
Marka wspiera najpopularniejszy wyścig kolarski już od 15 lat.