piątek, 22 marca 2019
Byłaby to dynamika dwukrotnie niższa niż w ub.r.
Cel nadawcy: osiągnąć poziom 3 proc. oglądalności wśród widowni z grupy komercyjnej.
Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę marek: Whirlpool, Indesit i Hotpoint.
Strata wyniosła 12,7 mln zł.
Postawiono na diodę piksel 8 mm, co przy 50-metrowej powierzchni ekranów daje zagęszczenie sięgające 4000 pikseli na mkw.
Prace nad nową anteną trwają od roku.
W projekcie biorą udział: Polska, Hiszpania i Wielka Brytania.
Projekt trafił do grupy dużych, które będą dofinansowane w 6. edycji Google Digital News Innovation Fund.
Agencja zrealizuje międzynarodową kampanię.
Agencja zajmie się promocją serwisu Beerlovers.pl w kanałach online.
Przetarg wygrała firma Crossmedia.
Obejmie stanowiska chief client officer i president.
Producent dżinsów Levi's wprowadził akcje na NYSE po 17 dol. za sztukę, co oznacza wycenę firmy na poziomie 6,6 mld dolarów.