
czwartek, 28 marca 2019
Top News
-
Arena Media traci klienta.
-
Grupa przekształca się w zintegrowaną platformę.
Kraj
-
Polska firma będzie świadczyć usługi jako członek zespołu "Team Fernglas", który wykorzystuje wiedzę specjalistycznych firm w kluczowych dyscyplinach audytu ekosystemu płatnych mediów.
-
Pokieruje zespołami SEM i paid social.
-
Jest to nowo utworzone stanowisko.
-
Sieć zobowiązała się do przeprowadzenia szkoleń dla konsumentów, a 35 tys. osób nagrodzić ma bonami na zakupy.
-
Firma udostępnia też ranking marek o najwyższym zasięgu crossmediowym dla reklam wideo.
-
Rozpoczyna się też szersza kampania reklamowa sieci. Realizują ją agencje: H+K Strategies, Wavemaker i Fortis.
-
W tym celu nawiązał strategiczną współpracę z Primavera Parfum, firmą zajmującą się sprzedażą internetową kosmetyków.
-
Część mediowa kampanii realizowana jest przez Lvl Up Media.
-
Do zadań agencji należy prowadzenie biura prasowego, w tym pozycjonowanie eksperckie, a także realizacja projektów z zakresu influencer marketingu.
-
Działania zostały zaplanowane i zrealizowane przy współpracy z agencją Aldentro.
-
Część dochodu ze sprzedaży kolekcji Biedronka i Loft37 przeznaczą na wsparcie Fundacji Virtual Dream.
-
Po tym jak wyprzedały się bilety na wydarzenie, otwarto sprzedaż biletów na live streaming konferencji.
Przetargi
-
Z ramienia agencji za działania odpowiada Anna Orechwo.
Zagranica
-
Trzyminutowy film "Impact" powstał z okazji 100-lecia urodzin słynnego baseballisty Jackiego Robinsona.
-
Przekroczenie progu 1 milarda dolarów przychodów netto na rynku amerykańskim ma nastąpić w 2020 r.
-
Z globalnego badania marketera wynika, że 70 proc. kobiet nie jest zadowolonych z tego, jak są pokazywane w zdjęciach publikowanych na co dzień w mediach.