wtorek, 2 kwietnia 2019
- Wydawcom zaproponujemy kontynuację współpracy poprzez należącą do Grupy Ströer firmę Yieldlove, lidera w obszarze reklamy programmatic na niemieckim rynku - mówi Marcin Gudowicz, wiceprezes Grupy Ströer.
Tomasz Billik został dyrektorem ds. rozwoju biznesu gastronomicznego, a Jakub Bojan dyrektorem działu nowych przedsięwzięć w Agorze.
Gdy weryfikator informacji oceni treść jako fałszywą, Facebook pokaże ją niżej w Aktualnościach, znacznie zmniejszając jej dystrybucję.
Brokerem czasu reklamowego jest Polsat Media.
PE zachęca kampanią do głosowania w wyborach.
Sieć chce poprawić rotację towarów i zapowiada uruchomienie kolejnego.
Paramount Play zapewnia dostęp do biblioteki filmów Paramount Pictures oraz popularnych seriali i lokalnych produkcji m.in. MTV i Comedy Central.
Unified Strategies Public Relations Network zrzesza ponad 60 agencji z Ameryki Północnej i Europy.
Spoty w trzech wersjach emitowane będą w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych i w wybranych stacjach tematycznych.
Budżet kampanii wynosi 381 tys. zł.
Zakupem firmy specjalizującej się w marketingowych bazach danych interesują się także Advent International i Goldman Sachs.
Umowa o współpracy z BBC Studios została zawarta na 10 lat.
Transakcja przejęcia m.in. marki Keebler warta jest 1,3 mld dolarów.