środa, 3 kwietnia 2019
Reprezentacja marketerów wydała specjalne oświadczenie w tej sprawie.
Dotychczasowy szef marketingu koncernu Keith Weed planuje odejście na emeryturę z początkiem maja br.
Zastąpił Edytę Pawłowicz-Ziurkowską.
Pierwszym marketerem, który z niego skorzystał, jest Škoda.
Marka Arla dołączyła do klientów Dentsu X i Isobar w tym miesiącu.
Rynek ten rośnie w Polsce w tempie 40-50 proc. rocznie - wynika z najnowszego raportu PizzaPortal.pl.
W najbliższym czasie otworzy restauracje w Poznaniu i Krakowie.
Aplikacja działa na systemach iQS i Android.
Działania reklamowe przebiegają pod hasłem "Wielka moc pomagania".
W pełni elektryczny carsharing jest pierwszym takim systemem w Warszawie, największym w Polsce oraz jednym z największych w Europie.
Dla abonentów aplikacji dostępne są teksty z najnowszego wydania oraz archiwalnych numerów.
Klienci otrzymają zwrot 700 zł przy zakupie pralek i pralkosuszarek QuickDrive.
Przy obu akcjach współpracuje z: ACR Media House, TStudio i OMD.
Oznacza to współpracę agencji z marką z Grupy Żywiec.
Działania obejmą początkowo sześć rynków europejskich oraz USA.
Postępowanie dotyczy Wielkiej Brytanii. Zagrożona jest agencja Manning Gottlieb OMD.
Trzyletni kontrakt przewiduje sponsorowanie wszystkich narodowych drużyn kobiecych w Wielkiej Brytanii i Irlandii.