czwartek, 25 kwietnia 2019
Strukturą zarządzać będzie Jolanta Mazurek, dotychczas business director w Change Serviceplan.
Znikną z rynku znikają brandy Lubię To - Linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.
Klient nie chciał podawać nazw zaproszonych agencji.
Na nowym stanowisku zajmie się strategią i komunikacją.
Producentowi udało się zwiększyć zysk netto.
Nowości wesprze kampania reklamowa oparta na TV i digitalu.
Na powierzchni 2300 mkw. znajdzie się prawie 200 tys. par butów.
Twórca kanału MaturaToBzdura Adam Drzewicki wystąpi w nowej edycji programu rozrywkowego “Europa da się lubić - 15 lat później" wraz z prowadzącą Moniką Zamachowską.
Beko zachęca e-sportowców i ich fanów do zdrowszego jedzenia.
W ramach imprezy KFC Battle drużyny z Polski, Czech i Węgier będą mogły wziąć udział w mistrzostwach Counter-Strike: Global Offensive.
Grzegorz Szczepański i Piotr Czarnowski apelują do środowiska profesjonalistów PR o przyjęcie jednolitego kodeksu etycznego.
Zadaniem agencji jest stworzenie kampanii wprowadzającej marki Artistry i Nutrilite.
Przewidywany budżet kampanii to 1,5 mln zł.
Koncern zabiera się do realizacji strategii zrównoważonego rozwoju "Ambicja 2030".
W 2018 r. osiągnął wartość 13,4 mld funtów, a motorem wzrostu były reklamy na smartfonach.
Przetarg, w którym przegranymi są agencje Droga5 i CPB, nie obejmował mediów.
W sklepie internetowym w opisie każdego artykułu pojawią się dane o fabryce, w której został wyprodukowany i dostawcach materiałów.