czwartek, 9 maja 2019
Dotyczy to rynku polskiego i czeskiego.
Analizując źródła inspiracji Polaków, badanie przeprowadzone przez UM pokazuje, że rodacy najchętniej otwierają się na wpływy ze Stanów Zjednoczonych, z Wielkiej Brytanii, Włoch i Japonii.
Havas Media Group ma ich aż cztery.
Narzędzie umożliwia zarządzanie kampanią, raportowanie i rozliczanie partnerów mediowych w modelach efektywnościowych (CPC, CPA) z poziomu jednego panelu.
Obejmuje stanowisko head of games marketing.
Dotychczasowa szefowa portalu - Agnieszka Rowicka - rozstała się z wydawcą.
Agencja znalazła NGO, dla którego będzie pracować za darmo.
Działania są realizowane we współpracy z Burdą. Pojawiają się w niej też trzy influencerki.
Działania promocyjne prowadzone będą głównie w internecie.
Kampania kaszek obejmie media tradycyjne i nowoczesne kanały dotarcia.
Ambasada Wielkiej Brytanii w Warszawie oraz Grupa TVN i Discovery Polska wspólnie upamiętniły 100-lecie nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Wielką Brytanią.
Przychody rywala Ubera wzrosły w pierwszym kwartale br. do 776 mln dol., o 95 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.