czwartek, 16 maja 2019
W Polsce jest to klient Media Direction OMD.
Postępowanie wszczęto przeciwko firmie Solgar Polska.
Rekordowe wpływy z działalności filmowej i rosnące dwukrotnie szybciej niż na rynku wpływy ze sprzedaży biletów do kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora wzrost przychodów w 1. kwartale br.
Przychody netto grupy ze sprzedaży wzrosły w pierwszym kwartale br. o 7 proc., EBIDTA przeszło dwukrotnie, a zysk netto ponad trzydziestokrotnie.
Wartość rynku gastronomii wzrosła o ponad 30 proc., a liczba punktów gastronomicznych o 7 proc.
Nowy serwis streamingowy będzie bezpłatny za sprawą reklam. Jest również opcja płatna za 19,99 zł.
W opinii reklamodawcy reklama nie jest antysemicka.
Będą też nowe, egzotyczne smaki Desperadosa i Dzikiego Sadu.
Dzięki temu agencje i domy mediowe będą mogły kupować kampanie w RMFonie w modelu programatycznym.
Kampania obejmuje prasę, internet oraz TV.
Agencja odpowiedzialna była za kompleksową realizację gali.
Agencja zajmie się obsługą social mediów.
Producent roślinnych detergentów rozpoczyna komunikację marketingową w Polsce.
Według badania MediaRadar liczba 30-sekundowych spotów wzrosła o 19 proc. w styczniu i lutym br. w porównaniu z ub.r.
Umowa z Comcastem wycenia serwis streamingowy na 27,5 mld dol.
Obejmie je Sean Joyce, związany wcześniej z PwC (PricewaterhouseCoopers) i - przez 26 lat - z FBI.
Oppo jako globalna marka chce zaistnieć w Europie, budując pozycję jako partnera wydarzeń sportowych w regionie.