poniedziałek, 20 maja 2019
Będzie rozwijał biznes agencji w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Oferty można składać do 19 czerwca br.
W ub.r. zwiększyła budżet o 25 proc.
Nowe logo i nazwa pojawią się w komunikacji firmy na przełomie czerwca i lipca br.
"Chłopaki do wzięcia" oraz "Damy i wieśniaczki" są najchętniej oglądanymi prześmiewczo programami telewizyjnymi - pokazuje badanie Wavemaker.
Bohaterami kampanii jest trójka nauczycieli.
To awans w strukturze agencji.
Kotlin ruszył z nową kampanią wizerunkową.
Kampanię zrealizowały: Grasgroup, Value Media i Quality PR.
Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5 tys. zł.
Brytyjski start-up ogłosił, że w rundzie finansowania kierowanej przez Amazon zebrał 575 mln dol.
Kampania opiera się na filmach pokazujących prawdziwe historie osób, które wykorzystały YouTube, by zdobywać wiedzę i dzielić się nią z innymi.
Reklama "Behind the Music" pokazuje plejadę brytyjskich artystów korzystających w pracy twórczej z komputerów Apple.