wtorek, 21 maja 2019
Podobnymi regulacjami może być objęty także Orange - zapowiada prezes Urzędu.
Plej i 180heartbrats Jung v. Matt mają szansę na cztery Ołówki.
W ramach nowo powstałej spółki funkcjonować będą cztery marki - domy produkcyjne Artcore oraz FoszerSawicki, studio animacji BetterStory Studio oraz bank głosów lektorskich iVoiceover.pl.
- Bo trzeba wyrównać siły - twierdzi Rada. Na rzecz tych drugich.
Nad kampanią pracowało TStudio Tomasz Lechociński oraz ACR Media House.
Wyjątkowe murale dla marki w Warszawie i Krakowie przygotował Daniel Solený.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Działania w kinie koordynuje New Age Media.
Za koncepcję i realizację materiałów do kampanii odpowiada Change Serviceplan.
Zdjęcia rozpoczęły się 16 maja.
To już drugie rozszerzenie portfolio Ströer o nośniki citylight w ostatnim czasie.
Chiński gigant zaczyna odczuwać ograniczenia w dostępie do amerykańskich technologii.
Będzie pracować w siedzibie głównej agencji w Chicago.
Po zaakceptowaniu przez firmy kilku ustępstw szef Federal Communications Commission (FCC) Ajut Pai oświadczył, że popiera transakcję wartą 26 mld dol.