
środa, 29 maja 2019
Top News
-
Przetarg dotyczy działań ATL i BTL.
-
Nadawcy i wydawcy telewizyjni, internetowi i radiowi wspólnie podjęli się przygotowania założeń własnych zintegrowanych badań mediów w Polsce, które zostaną skonsultowane z rynkiem.
-
Umowa została przedłużona na czas nieokreślony.
Kraj
-
Będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną instytucji.
-
Wcześniej pracowała m.in. w PZ Cussons, Unilever, PepsiCo oraz Bacardi-Martini.
-
Odpowiada za projekty edukacyjne dla branży HR & EB z obszaru nowych technologii i wykorzystujące niestandardowe formy komunikacji z kandydatami i pracownikami.
-
Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan.
-
Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do Orzechów.
-
Kampania powstała we współpracy z agencją VMLY&R Poland i jest realizowana na trzech rynkach.
-
Będzie dyrektorem ds. ramówki i zakupów programowych.
-
Działania realizują: Dentsu X, Propeller Film i Starcom.
-
Majsterkowy Dzień Dziecka odbędzie się we wszystkich placówkach sieci.
-
EDziecko.pl, Avanti24.pl i Czterykaty.pl przygotowują dwudniowy piknik z okazji Dnia Dziecka.
Przetargi
-
Agencja zajmie się obsługą klienta w social mediach.
Zagranica
-
Instagram ma natomiast zyskiwać dzięki Stories, materiałom wideo i treściom dodawanym przez influencerów.
-
Oferuje ceny ponaddwukrotnie niższe niż rynkowi potentaci - Verizon i AT&T.
-
Oskarżenie wysunęła pisarka i dziennikarka Yomi Adegoke, współautorka książki "Slay in Your Lane".