poniedziałek, 24 czerwca 2019
Cztery propozycje dla marketerów i agencji.
Odpowiada m.in. za: nawiązywanie relacji biznesowych, koordynację prowadzonych projektów, nadzorowanie i przygotowanie prezentacji przetargowych.
Po czterokrotnym doładowaniu konta piąte gratis.
Kampanię przygotowały VMLY&R i MediaCom.
Agencja przygotowała informacje prasowe, artykuły sponsorskie, promocję w mediach społecznościowych oraz kampanię display.
Marka przy okazji promuje usługi car-sharingu i Nową Energię dla Warszawy.
Średnio respondenci chcą przeznaczyć na ten cel ponad 640 zł - wynika z badania zrealizowanego na zlecenie RTV Euro AGD przez agencję Smartscope.
Stacja będzie obecna podczas wielu wydarzeń muzycznych, które tego lata odbędą się w Polsce.
Budżet jest wart 250 mln dol.
Wśród zdobywców grand prix znalazła się agencja VMLY&R Poland.
W zeszłym roku to wyróżnienie otrzymał MediaCom.
Wycena rynkowa spółki sięga obecnie ok. 23 miliardów dol., trzykrotnie więcej niż przed IPO.
Na razie udostępniły ponad 100 zremasterowanych filmów wideo, a do 2020 r. ma ich być 1000.