czwartek, 27 czerwca 2019
Oferta pod marką Magenta 1 to nowy rozdział w historii firmy - zapowiada operator.
Kończy ją natomiast agencja VMLY&R. Dla banku nadal będzie pracować Mindshare.
Do SAR-u dołączyło 15 nowych agencji.
W Banku Pocztowym pracuje od 2016 r.
Dodatkowo agencja powiększa dział PR.
Reklama oparta na celach to nowy, uproszczony format tworzenia kampanii LinkedIn Ads.
Publikacja stanowi połączenie książki i albumu.
Butelka stanowi element kampanii - "Razem smakuje lepiej", a autorem projektu jest Karol Radziszewski.
Działania w digitalu ruszą już pod koniec czerwca br.
Agencja zajęła się również koordynacją działań mediowych we współpracy z agencją marketingu internetowego DigiBee.
W projekcie biorą udział redakcje Noizz w Polsce, na Słowacji, Węgrzech, w Serbii i Niemczech.
Shafi Saxena zastąpi Björna Landera. Z BMG odchodzi też dyrektor finansowy w tym pionie Joakim Lundqvist.
Postępowanie dotyczyło Wielkiej Brytanii.