wtorek, 2 lipca 2019
Klient Wavemakera sprawdza oferty domów mediowych. Ubiegłoroczny budżet na media tego klienta to ponad 346 ml zł.
Wybory na przewodniczącego przeprowadziła również rada nadzorcza stowarzyszenia - przez najbliższe dwa lata pozostanie nim Jakub Potrzebowski.
IKEA broni swojego stanowiska, Ordo Iuris oskarża firmę o dyskryminację, RPO wyjaśnia sprawę z urzędu.
Instagram argumentuje, że będzie to szansa dla reklamodawców, by pozyskać internautów, którzy poszukują czegoś nowego.
Firma promuje swoją ofertę obejmującą reklamy w salonach i aplikacjach mobilnych.
Agencja odpowiada teraz za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe dla spółki i poszczególnych inwestycji.
Agencja zajmie się strategią, kreacją i produkcją materiałów digital.
Odpowiada za doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie działań public relations, w tym pozycjonowanie ekspertów Izby i przygotowywanie materiałów eksperckich na jej blogi.
Kampanię "Niezapomniane noce" przygotowała agencja Havas London.
Zdecydowana część wzrostu w bieżącym roku obrachunkowym ma charakter organiczny.